Wiedza użyteczna
Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).
Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.
Źródeł administracji, pojmowanej jako zarząd państwem, należy szukać w starożytnych despotiach wschodnich (Egipt, Persja), a także w innych regionach świata, w których w starożytności istniały państwa posiadające własny zarząd. Wśród nich można wymienić Majów, Azteków, Tolteków, Inków w Ameryce; Chińczyków oraz chociażby Hetytów, Żydów na Bliskim Wschodzie.
Cechy i zadania wymienione powyżej spełniały także systemy urzędnicze starożytnego Rzymu, Bizancjum, XII-wiecznego Królestwa Sycylii czy państwa krzyżackiego. W średniowieczu ważną rolę w procesie administracyjnym spełniał Kościół, pod którego opieką znajdowało się częściowo szkolnictwo, szpitale, przytułki. Współczesny system administracyjny nawiązuje do monarchii absolutnej
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja
O korzyściach z wynajęcia wirtualnego biura
Przedsiębiorca, który postanowi korzystać z wirtualnego biura może również liczyć na wiele korzyści, które wiążą się z tą opcją.
Są to:
znaczny spadek kosztów utrzymania biura,
spadek kosztów związanych z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom,
uproszczenie w wypromowaniu firmy,
elastyczność w kwestii lokalizacji,
podwyższenie prestiżu firmy,
doświadczenie i bezpieczeństwo,
profesjonalny personel,
anonimowość prywatnych danych,
szereg dodatkowych usług administracyjnych
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro
Reklamy dotyczące wirtualnych biur
W związku z tym, że wirtualna biurowość stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, w firmach zajmujących się taką działalnością zaistniała potrzeba zatrudnienia ekspertów od reklamy. Jak w każdej branży, również w przypadku wirtualnych biur trzeba czasem zainwestować w odpowiedni marketing. Jak wiadomo, klienci często decydują się na wybór najbardziej reklamowanych ofert i często czynią to zupełnie podświadomie. Dlatego też odpowiednia reklama potrafi znacząco zwiększyć ilość zleceń obsługiwanych przez takie wirtualne biuro. W tym przypadku inwestycja w odpowiednią ilość reklam może bardzo się opłacać szczególnie dlatego, że obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm zajmujących się takimi zleceniami.